نتیجه تصویری برای تلگرام

یا حق

با سلام خدمت تمامی شما عزیزان

با توجه به اینکه خیلی از عزیزان در نظرات شخصی خود درباره مشخصات بنده سوال کرده بودند این پست را منتشر کردم.

اینجانب محمد عرب خابوری دانشجوی ترم دوم رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تهران هستم.بنده در کنکور 95 شرکت کردم و رتبه 234 منطقه 2 را کسب کردم و رتبه حدود 700 کشوری و الحمدالله در حال حاضر دانشجوی دانشگاه تهران هستم.مدتی بود که به علت برخی مشکلات و برخی غفلت ها دیگر به این وبلاگ سر نمیزدم اما تصمیم گرفتم از امروز یعنی تاریخ اول فروردین ماه یک هزار و سیصد و نود و شش هجری خورشیدی (1396/01/01) مجددا فعالیت خودم را در این وبلاگ از سر بگیرم.

اما این بار به کمک تک تک شما عزیزان نیاز دارم و قصد دارم به کمک شما سختی های راه کنکور را هموار کنیم و در برابر اون به پیروزی برسیم.

بخواهیم یا نخواهیم باید قبول کنیم که آینده همه ما تحت الشعاع همین کنکور قرار دارد.نتیجه این کنکور بر خیلی از مسایل شخصی ما تاثیر می گذارد.

پس باید تمام تلاش خودمان را برای زندگی بهتر به کار بگیریم و در این مسیر کم نیاوریم.

به همین علت از شما عزیزان می خواهم که وبلاگ ما را به دوستانتان معرفی کنید تا رشد کند و ان شاالله در آینده یک گروه تلگرامی نیز برای وبلاگ درست میکنیم تا با یکدیگر در ارتباط باشیم و مشکلات درسی و مشاوره ای را حل کنیم.به شما اطمینان میدهم که یک پاسخگوی آنلاین طراحی کنیم تا در هر زمانی به مشکلات شما رسیدگی کنید.

برای شروع لطفا تمام کسانی که با این حرکت موافقن در قسمت نظرات شخصی تکرار میکنم نظرات شخصی آی دی تلگرام خود را بفرستند تا در روز های آتی حتما درصورت استقبال گروه را راه اندازی کنیم.