به نام خالق زیبایی ها



عید مبعث را به همه ی مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.


امروز می خوام یکم درباره صلوات بر حضرت محمد براتون بگم البته به شرح تصویر...


























وقتی که پیامبراکرم صلی الله علیه وآله و سلم در شب معراج به آسمان چهارم رسید، فرشته ای را دید که لوحی در پیش روی خود نهاده و به آن نگاه می کند و اشک می ریزد.

آن فرشته متوجه حضور رسول خدا صلی الله علیه وآله و سلم در آسمان چهارم نشد

لذا جبرئیل با بال خود او را متوجه حضور پیامبر کرد

هنگامی که فرشته متوجه شد ، بلافاصله رکاب آن حضرت را بوسید ، تعظیم و اکرام نمود و عرض کرد: یا رسول الله مرا معذور دارید! چرا که نور زیادی از این لوح متصاعد بود و به همین جهت من متوجه حضور شما نشدم.

آن حضرت فرمودند: در این لوح چه چیزی نوشته شده است؟

فرشته عرض کرد: در این لوح نوشته است: لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله.

سپس ملک گفت:من دو رکعت نماز بجا آورده ام که بیست هزار سال طول کشیده است.

به امر خدا پنج هزار سال در قیام و پنج هزار سال در رکوع و پنج هزار سال در سجود و پنج هزار سال در حال تشهد بوده ام. حالا ثواب این نماز را هدیه می کنم به امت شما.

حضرت فرمودند: امت من احتیاج به نماز تو ندارند. پس بدان که به عزت خدا هر کس از گناهکاران امت من یک بار صلوات بفرستند ، ثواب آن از بیست هزار سال طاعت تو برتر است.


منبع:امالی صدوق، ج 3، ص 429/ لثالی الاخبار،ج3، ص 42



دانلود آهنگ "محمد صلی الله علیه و آله"

 download دانلود بازی Lara Gates برای کامپیوتر  لینک دانلود 

password دانلود بازی Lara Gates برای کامپیوتر رمز ندارد

url دانلود بازی Lara Gates برای کامپیوترحجم فایل:17.4 MB

url دانلود بازی Lara Gates برای کامپیوترمنبع: http://bartarha.blog.ir


کد پیشواز ایرانسل این آهنگ


ضمانت اصل بودن کالا ارسال کد 3317094 به 7575

تضمین بهترین قیمت 300 تومان